گروه فیلم سازی

– گروه فیلم سازی کیان فیلم         

گروه فیلم سازی کیان فیلم مختص ساخت انواع کلیپ های خصوصی – تبلیغاتی و… این گروه با بهره گیری کادر مجرب – آماده ی هرنوع فعالیت ها در زمینه فیلم سازی میباشد. 

* فیلم تلویزیونی زیارت …:

* یکی از کارهای موفق در زمینه ی فیلم داستانی بلند میتوان به فیلم داستانی زیارت اشاره کرد. این فیلم در سال 85 به جشنواره ی فیلم سپید راه پیدا کرد – در این جشنواره کارگردانان و نویسندگان صاحب نام شرکت نموده اند که میتوان به برخی از این آثار هنری اشاره کرد:  فرستاده اثر جواد شمقدری – روزهای اعتراض اثر حسین سهیلی زاده – وعده دیدار اثر جمال شورچه -غریبانه اثر قاسم جعفری – زیارت اثر مجید طوسی – ابراهیم خلیل الله اثر محمدرضا ورزی – رو به آسمان اثر بیژن میرباقری – معصومیت از دست رفته اثر داوود میرباقری – یاسهای کوچک اثر حمید بهمنی – باران عشق اثر احمد امینی – بلند گریه کن اثر اسماعیل فلاح پور – افسون اثر جواد هاشمی – زائر اثر مرضیه برومند و….. بسیاری از عوامل صاحب نام دیگر … که قرار گرفتن فیلم زیارت – محصول کیان فیلم – را در میان این عوامل گرامی میداریم.  شایان ذکر می باشد که گوشه های برتر این فیلم ، از شبکه ی پنجم سیمای جمهوری اسلامی ایران در سال 86 پخش شد و در همان سال طی یک مصاحبه اختصاصی در شبکه سوم سیما با عوامل تولید از جمله کارگردان و فیلم نامه نویس “مجید طوسی” به عنوان جوان ترین فیلم ساز تقدیر به عمل آمد.  برای مشاهده ی عوامل و تصاویری از این فیلم میتوانید اینجا کلیک کنید. 

* فیلم کوتاه خطر در کمین است … ( سال 84 ):

گروه فیلم سازی کیان فیلم تاکنون در زمینه ی فیلم کوتاه فعالیت های مختلفی را ارائه نموده است که برای نمونه میتوان به فیلم کوتاه 23 دقیقه ای – طنز – بنام خطر در کمین است… اشاره کرد. این فیلم در سال 85 در شبکه ی مهاجر ( MITV ) پخش و مورد استقبال مردم ایران زمین و کشورهای خارجه گردید – به طوری که به درخواست مکرر بینندگان عزیز بنا گردیده است که قسمت دوم این فیلم طنز در دست ساخت قرار گیرد. برای مشاهده ی عوامل و تصاویری از این فیلم میتوانید اینجا کلیک کنید. 

* فیلم مستند عملیات 123 ( سال 93 ):

این فیلم سعی دارد تنها بخش کوچکی از فعالیت های خدمات تیم سیار ( یعنی بررسی یک پرونده کودک آزاری جسمی ) را جهت آگاه سازی مردم در خصوص خدمات این مرکز و جلوگیری از وقوع جرم ( کودک آزاری ) و همچنین

 تعامل برخی از ارگان های دولتی ( بیمارستان ها ، پزشکی قانونی ، دادسراها ، نیروهای انتظامی ) در خصوص روند پرونده با این مرکز را به تصویر بکشد. 
ویژگی های عمده این مستند:
به تصویر کشیدن بخشی از عملیات اورژانس اجتماعی ( کودک آزاری جسمی )
ساخت این مستند برای اولین بار در کشور ایران
تهیه شده در 3 فرمت – با کیفیت بالا :     DVD  –  Full HD  –   Blu-Ray
تکنیک تصویربرداری از چند جهت مختلف
جهت اطلاعات بیشتر درباره این فیلم مستند میتوانید  اینجا  کلیک کنید.

* فیلم مستند شاغلام ( سال 95 ):

فیلم شاغلام در مورد مشاغل سنتی چون سماورسازی میباشد که متاسفانه در حال حاضر فراموش شده اند و هدف از ساخت این فیلم احیای این دسته از مشاغل در عصر امروز هست تا این سرمایه ملی به نسل های بعدی انتقال پیدا کند

این مستند خوشبختانه موفق شد در سال 95 جزء 30 اثر منتخب جشنواره عمار قرار بگیرد و در سینما فلسطین تهران نیز پخش شد. همچنین  در زمان اختتامیه جشنواره عمار ، ضمن پخش مستند در تالار بزرگ نژاد فلاح استان البرز از عوامل تولید این فیلم ( کارگردان و مجری ) ، تقدیر بعمل آمد و تندیس ویژه جشنواره عمار توسط کارگردان دریافت گردید. قابل ذکر است ، این مستند در ساده ترین شرایط ( حتی بدون تمرین ) ساخته شده است.
جهت اطلاعات بیشتر درباره این فیلم مستند میتوانید  اینجا  کلیک کنید.

گروه کیان فیلم در کارنامه ی فیلم سازی خود – فعالیت های مختلف دیگر نیز دارد که میتوان به ساخت کلیپ های خصوصی و تبلیغاتی اشاره کرد که به نوع خود منحصر به فرد بوده و بسیار مورد توجه علاقه مندان قرار گرفته است. کلیپ ها بصورت نماهنگ ( چند دقیقه ای ) و اختصاصی ارائه میگردد. نوع انتخاب موسیقی با انتخاب خود مشتریان عزیز میباشد – در صورت نیاز به ساخت نوع خاصی از موسیقی میتوانید از کادر مجرب گروه ( گروه موسیقی کیان ) استفاده کرده تا اینگونه کلیپی منحصربه فردی به تماشا گران خود ارئه دهید.  

توجه: مبلغ ساخت کلیپ ها و فیلم های کوتاه بصورت توافقی میان گروه و شما مشتریان گرامی انجام میشود.

با ساخت کلیپ و فیلم کوتاه و جشنواره ای میتوانید آثار خود را توسط گروه کیان فیلم به جهانیان ارائه دهید. به گونه ای که میتوانید با کمک گروه کیان فیلم – کلیپ یا فیلم خود را از طریق شبکه مهاجر ( آلمان = سراسری ) به تماشاگران خود ارائه دهید. 

همکاری : کاربران گرامی نیز میتوانند با گروه کیان فیلم بصورت های مختلفی همکاری نمایند – همکاری با گروه بصورت های : بازیگری – دستیار کارگردانی – تهیه کنندگی و.. میباشد. لازم به توضیح میباشد که با همکاری هیچ گونه مبلغی ازشما دوستان گرفته نخواهد شد. سنین مورد نیاز جهت همکاری بین 12 تا 45 سالگی میباشد. پذیرش همکاری ( در زمینه ی بازیگری و دستیاری ) به صورت تست آزمایشی میباشد.

مجموعه خدمات گروه کیان فیلم :

تولید فیلم های کوتاه و بلند مختص شبکه های خصوصی و جشنواره های مختلف – فیلم نامه نویسی – ساخت انواع کلیپ های خصوصی – خانوادگی و تبلیغاتی و… میکس و تدوین انواع فیلم های خانوادگی – مونتاژ – عکسبرداری – فیلمبرداری از مجالس – تبدیل عکس به آلبوم سی دی با حد اکثر کیفیت با آرم مخصوص …. و انواع دیگر خدمات مربوطه …  

برای همکاری با گروه کیان فیلم و نیز برای ارتباط با این گروه ، میتوانید  اینجا  کلیک کنید.
جهت دانلود تیزر تبلیغاتی فیلم های ساخته شده ، توسط گروه فیلم سازی کیان فیلم ، می توانید  اینجا  کلیک کنید.